FAQ

 

Op deze pagina vindt u onze algemene voorwaarden en antwoord op de vragen die u nog heeft.

Mocht uw vraag/antwoord hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen.

Algemene Voorwaarden Ninesixfour Design
PDF – 133.9 KB 78 downloads

Ik wil mijn eigen logo(s) op een product

Niets is leuker dan persoonlijke producten en daarom produceren wij graag producten voor u met het logo van uw sponsor en/of eigen bedrijf er op.
Om dit er goed op te laten verschijnen is het wel belangrijk om het bestand aan te leveren in een van de volgende bestandstypen:

- .ai, .cdr, .eps of .pdf (vector*)

*Is uw PDF bestand een vector? Dit kunt u controleren door het bestand te openen en vervolgens in te zoomen. Een vector bestand kun je oneindig inzoomen en blijft ten alle tijden haarscherp. Is dit niet het geval dan is dit geen correct bestand en evenals .jpg, .png. en andere bitmap bestanden niet bruikbaar.

 

Side note: Het gebruik van merk logo's die u niet direct sponsoren, is uw eigen verantwoordelijkheid.

Wij gebruiken geen logo's van KTM, Husqvarna en Redbull in verband met de strenge licentie rechten en hoge boetes die hier voor gelden.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

Op onze website maken we onderscheid tussen standaard producten en custom made producten. De standaard producten zoals de Ninesixfour design milieu mat, plastic delen en casual kleding kunt u gewoon in onze webshop bestellen. De webshop helpt u tijdens het bestelproces om de juiste maat, kleur, type of product te selecteren. Nadat de bestelling volledig afgerond is, ontvangen wij deze intern en gaan wij met uw bestelling aan de slag. 

Maar hoe bestel ik dan de custom made producten?

Ook dit gaat eigenlijk heel simpel. U kunt hiervoor het hulp formulier op onze home pagina gebruiken of zelf  een mail opstellen. Een aantal dingen zijn hier in natuurlijk wel heel belangrijk om dit goed te laten verlopen. Deze dingen leggen we hieronder uit aan de hand van voorbeelden:

 

U wilt graag een custom made sticker set bestellen. U stuurt ons een mail met tenminste de volgende details:

- Het type motor en het jaartal.

- De kleur nummer ondergronden en het nummer.

- Eventueel verplicht logo op de nummerborden (bijv. KNMV, MON, ADAC, MXGP).

- Of de sticker glossy of mat moet zijn.

- Eventuele sponsor logo's die u er op wilt hebben. (Bij een vaste locatie deze ook gelieve doorgeven).

- Het door u gewenste design of kleuren idee.

 

U wilt graag een ander sticker product bestellen op maat (bijv. laptop sticker, naam sticker, losse logo stickers).
U stuurt ons een mail met tenminste de volgende details:

- Wat voor sticker u wenst te bestellen.

- Of de sticker glossy of mat moet zijn.

- Wat de afmetingen moeten zijn.

 

 

U wilt graag een (semi) custom made milieu mat bestellen.

- De gewenste afmeting.

- Naam, nummer en sponsor logo's.

- De gewenste kleur indien u voor semi custom gaat.

- Gewenste kleuren / design indien u voor full custom gaat.

 

 

U wilt graag custom made sublimatie kleding bestellen. U stuurt ons een mail met tenminste de volgende details:

- Wat voor kleding u wenst te bestellen.

- De maten van de gewenste kleding.

- Eventuele sponsor logo's die u er op wilt hebben.

- Het door u gewenste design of kleuren idee.

 

Ik wil bedrijfskleding bestellen

Dat kan! Het leveren van bedrukte bedrijfskleding behoort ook tot de mogelijkheden. Door middel van een transfer en hittepers bedrukken wij de kleding met uw eigen logo op de door u gekozen afmetingen. Transferprijzen zijn afhankelijk van de grootte. De optie incl. de bijbehorende prijzen nemen wij graag met u door. Bij ons hoeft u geen grote voorraden transfers of kleding te bestellen. We zijn flexibel en bedrukken zelfs per stuk. In de webshop vind u ter indicatie voorbeelden van de kleding die wij gebruiken om de transfers op te drukken. Wij hanteren geen minimale afname. Een combinatie van diverse maten en producten is mogelijk.

 

Ik heb een custom made bestelling gedaan, hoe gaat het nu verder?

Nadat wij uw bestelling per mail ontvangen hebben, gaan wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag.
Als alles duidelijk en volledig in de mail staat, kunnen wij direct aan een ontwerp beginnen. U krijgt dan zo snel mogelijk een ontwerp voorbeeld van ons binnen per e-mail. Het is belangrijk dat u dit voorbeeld goed controleert!

 

Het voorbeeld is naar mijn zin:

Helemaal geweldig! Stuur ons een mailtje terug waar in je ons akkoord geeft om te gaan produceren. Als wij deze mail ontvangen hebben krijgt u van ons een mail terug met een order confirmation en factuur waar in we u verzoeken het bedrag over te maken. Omdat het custom made producten betreft gaan wij pas produceren na schriftelijk akkoord en het voldoen van de betaling. Na akkoord zijn er geen reclamaties meer mogelijk op ontwerp onjuistheid en custom made producten kunnen niet geruild worden.


Het voorbeeld is niet naar mijn zin:

Jammer! Maar dit kan gebeuren natuurlijk en is geen ramp. Vind u de gekozen nummerstyle toch niet zo mooi als gedacht, wilt u toch liever een ander kleurtje of een logo op een andere plek? Geef ons uw wijzigingen door en wij passen het ontwerp aan zodat het toch aan uw wens voldoet. Hierna gaat het proces verder zoals bovengenoemd beschreven bij "het voorbeeld is naar mijn zin".

 

Side note: Vooraf betalen is niet van toepassing voor dealers en bedrijfsoplages.
Geïnteresseerde dealers willen wij graag verzoeken contact met ons op te nemen voor onze b2b condities.

Hoe plak ik mijn stickers?

Wij snappen dat u graag zo lang mogelijk wilt genieten van uw stickers. Om deze reden hebben wij een paar handige tips Voor u. Wij adviseren voor het beste resultaat om ten alle tijden te plakken op nieuw plastic. Dit kunt u desgewenst meteen mee bestellen met uw stickers.

- laat uw kappen en stickers eerst op kamer temperatuur komen. Dit doet u door zowel de losse kappen als de stickers voor 24 uur in een "warme" ruimte te bewaren.

- ontvet uw kappen altijd goed voor dat u gaat plakken. Ook nieuwe kappen dient u te ontvetten! 

- plak de stickers droog (gebruik geen water) en gebruik de föhn zo min mogelijk TIJDENS het plakken. Föhn de sticker wel altijd goed na vooral op randen zodat de lijm goed hecht. 

- snij eventuele overtollige randjes af met een scherp Stanleymesje zodat de sticker op elk deel goed aangesloten zit.

 

Mocht u er niet uit komen of nog andere vragen hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Indien gewenst kunnen wij de stickers uiteraard ook voor u plakken. Neem hier voor contact met ons op.

Ik heb geen mail ontvangen na het plaatsen van een bestelling?

Mocht u geen mail ontvangen hebben nadat u een bestelling geplaatst heeft via onze webshop, check dan even uw postvak ongewenst / spam folder. Het kan zijn dat de mail onverhoopt hier terecht gekomen is.

Kan ik ook losse (extra) stickers bestellen?

Uiteraard! Soms is het nodig om met verschillende kleuren nummerplaten te rijden of andere cijfers. Ook kan het natuurlijk voorkomen dat er iets kapot gevallen wordt. Elke sticker is bij ons op aanvraag los te bestellen. Neem hiervoor gerust contact met ons op.